Binek

Ticari

XT Kamyonet
Xenon

Yol Yardımı

 

Coğrafi Sınır
Yol yardımı hizmetleri tüm Türkiye sınırları içerisinde geçerlidir.

Gezici Servis Hizmeti
Aracın garanti kapsamındaki arıza nedeniyle veya kaza sebebi ile yürüyemez hale gelmesi durumunda Tata Yol Yardımı, yolda kalan araca en yakın Tata yetkili servisten acil servis aracını yönlendirir ve yerinde onarımını sağlar, masraflarını karşılar.

Çekici Hizmeti
Araçta meydana gelen garanti kapsamındaki arızanın yerinde onarımının olanaksız olması durumunda Tata Yol Yardımı, aracı platformlu çekici ile en yakın Tata yetkili servisine naklini organize eder ve masraflarını karşılar. Garanti dışında meydana gelebilecek arızalardan doğacak masraflar müşteri tarafından karşılanacaktır.

Kurtarıcı Hizmeti
Bir kaza sonucu olarak şayet araç yoldan çıkıp kurtarılmak süretiyle çeki için hazır hale getirilebilirse, bu durumda ortaya çıkan kurtarma masrafları ( 500.-USD), Tata Yol yardımı tarafından üstlenecektir.

Yakıt Bitmesi Durumunda İlave Yakıt Getirilmesi
Aracın yakıt bitimi sonucu yürüyemez hale düşmesi halinde Tata Yol yardımı, aracın en yakın benzin istasyonuna çekilmesini organize edecektir. Yakıt masrafı müşteriye aittir.

Lastik Patlaması Durumunda Yedek Lastik Temini
Aracın her iki lastiğinin patlaması durumunda Tata Yol Yardım, en yakın gezici servisin olay yerine yönlendirilmesini sağlar. Aracın bulunduğu mevkii toplam (gidiş-dönüş) 100 km. sınırlarını aşıyor veya sorun yerinde giderilemiyor ise (araçta stepne yok ise) en yakın lastikçiye çekici ile çekilmesi sağlanacaktır. Malzeme müşteriye aittir.

Ulaşım Hizmeti
Yetkili servise çekilen araç 48 saat içerisinde onarılamaz ise Tata Yol Yardımı, müşterinin ev veya adresine dönüşünü yahut eve dönüş bedeline eşit veya az olan başka bir yere seyahatini düzenler ve masraflarını karşılar. Tata Yol yardımı, bu amaçla müşteri adına, ulaşılacak yere olan mesafeye, yerel olanaklara bağlı taksi, otobüs, tren veya 6 saati aşan mesafelerde ekonomik sınıf uçak bileti tahsis edilmesini sağlar ve masraflarını karşılar.

Kiralık Araç
Aracın arızasının onarımının 48 saati aştığı durumlarda, müşterinin kullanımına tahsis edilmek üzere 2 gün kiralık araç temin edilecektir. (İlgili teminattan sadece BİNEK araçlar faydalanacaktır.)

Konaklama Hizmeti
Aracın aynı gün içerisinde onarılamaması halinde Tata Yol Yardım müşterinin aracı onarılana kadar müşteri ve araçtaki yolculardan birtanesinin azami 3 gece için, 3 veya 4 yıldızlı otelde oda, kahvaltı otel masraflarını karşılar. Tata Yol Yardımı, müşteriye ulaşım hizmeti, kiralık araç ve konaklama hizmetinden birini sunmakla yükümlüdür.

Emanet Ve Muhafaza
Tamir edilmiş veya bulunmuş aracın emanet ve muhafazası sağlanarak masrafları karşılanır.

Yedek Parça Temini
Arızalanmış aracın yeniden çalışır duruma getirilmesi için vazgeçilmesi mümkün olmayan yedek parçalar gerektiğinde ve Tata Yol yardımı tarafından aracın çektirilmiş olduğu yetkili servisin bulunduğu yerde mezkur yedek parçaların sağlanamaması durumunda, Tata Yol yardımı mezkur yedek parçaları Türkiye içinden işbu yetkili servise gönderir. Ancak yedek parçaların satın alınması ve ödenmesinin müşteri tarafından yapılması zorunludur. Tata Yol yardımı, yedek parçaların bulunamaması veya aracın gereksinimini karşılamaması durumda sorumlu olmaz.

Aracın Geri Getirilmesi
Aracın onarımının 3 gün içerisinde tamamlanamaması halinde Tata Yol yardımı, müşteri ev adresine dönüşünü gerçekleştirmiş ise, aracın geri alınması için müşterinin veya belirlediği kişinin servise gidebilmesi için ulaşım masraflarını karşılar.

XENON araç sahipleri yukarıda belirtilenlerden; gezici servis, çekici ve kurtarıcı hizmetlerinden faydalanabilirler.

 

TEMİNAT DIŞI KALAN HALLER

Aşağıda belirtilen hususlar iş bu teminat kapsamı dışındadır.

 1. Mücbir sebepler, doğal afetler, olağanüstü hava koşulları, savaş, grev, müsadere, hükümet yetkilileri tarafından aracın haczi veya el konulması, korsanlık, aracın nükleer ve radyoaktif olaylardan dolayı zararı uğraması,
 2.  Otomobil yarışları, rallilere ve benzeri antrenman yarışlarına iştirak sonucu meydana gelen arıza ve kazalar,
 3.  Üretici garanti kapsamın dışındaki tüm olaylar,
 4.  Periyodik bakımlarının aksatılması, sürücü hataları ve aksesuar sorunları,
 5.  Çalınma sonucu oluşan hasarlar,
 6.  Müşteri veya diğer kişiler tarafından kasıtlı hareketler sonucu oluşan hasarlar,
 7.  Kargo hasarı,
 8.  Çekilen römorkun yol açtığı arızalar,
 9.  Hatalı/kirli yakıt kullanımı sonucunda oluşan arızalar,
10. Tek lastik patlaması,
11. Aşırı yolcu veya eşya yüklenmesi sonucu meydana gelen hasarlar,
12.  Aracın daha önceden bilinen bir mekanik arızası sonucu meydana gelen arızalar,
13.  Anahtar kaybı veya unutulması, kilit problemleri
14.  Kiralık veya sürücü kurslarına ait araçlar, ticari taksiler,
15.  İsotlar Grup A.Ş. tarafından gönderilen datada bilgisi yer almayan tüm araçlar,
16.  İmalatçının tavsiyelerine uygun olarak bakım ve servis görmemiş olan veya sayahatin başından itibaren mekanik bir kusuru olduğu bilinen bir araçta vuku bulan arızalar,
17.  Alkol veya uyuşturucu almış veya sürücü belgesi olmayan kişiler tarafından gerçekleştirilen zararlar,
18.  Müşterinin HİZMET MERKEZİNİ aramadan servise kendi olanakları ile gitmesi veya araç servise girdikten sonra yardım talep etmesi.

*T 35 YOL YARDIM HİZMETİ SADECE YOL KENARI YARDIM TEMİNATINI KAPSAMAKTADIR.

*TELCOLINE ARAÇLAR SADECE YOL KENARI YARDIM HİZMETİNDEN FAYDALANABİLİR.